Rate this post

 בעת בחירת  מוצרי פרסום עליכם לבחור את המוצר הטוב ביותר

בשנים האחרונות ניתן לראות שלל מוצרי פרסום מקוריים לארגונים וחברות שונות.  אותם מוצרי פרסום מהווים שלב חיוני למדי במסגרת מסע יחסי ציבור. במטרה לבחור במוצרים הטובים ביותר מבין המוצרים השונים חשוב מאד להבין את המטרה אשר לשמה אתם רוכשים את המוצר וכן לדעת מהו התקציב העומד לרשותכם.

לצורך קידום המוצר יהיה עליכם לבחור במוצר הטוב ביותר ולהבין מי קהל היעד שלכם.  בבואכם לרכוש מוצר, חשוב לדעת כי לא כל מוצר מתאים ולכן מדובר במשימה שיש להתייחס אליה בכובד ראש.

 מי זקוק למוצרי מוצרי קידום מכירות

הדפסה מקורית על כוסותבתור בעלים  של חברה אתם וודאי שואלים את השאלה מי זקוק למוצרי קידום ומכירות והתשובה היא- כולם. כל מי שמעוניין לפרסם פרטים אודות החברה שלו צריך מוצרי פרסום כמו למשל עטים עליהם ניתן לחרוט את שם החברה במטרה לפרסם אותה.  עם זאת, ישנם מספר קריטריונים אשר יש להביא בחשבון :

משתתפים בכנס או הרצאה: אם אתם עתידים לקחת חלק בכנס או הרצאה, ניתן לרכוש מוצרים אותם תחלקו למשתתפים.

חשיפה בקרב לקוחות פוטנציאליים: אם ברצונכם ליצור חשיפה ללקוחת פוטנציאלים, הדרך הטובה היא באמצעות מוצרי פרסום

שימור לקוחות : אם אתם מקפידים על שימור לקוחות באופן קבוע, הרי גם במקרה הזה תוכלו לרכוש מוצרי פרסום.

במידה ועניתם על הקריטריונים הנ"ל, הרי עליכם לבחור את מוצרי הפרסום הטובים ביותר אשר ישאירו רושם חיובי על הקהל שלכם.

כיצד תבחרו את המוצר   

שאלה נוספת אשר עולה במסגרת החשיפה למוצרי הפרסום היא כיצד לבחור את המוצרים. כיום ניתן למצוא לא מעט מוצרים אשר ניתן להדפיס עליהם את הלוגו של החברה. הדפסה על כוסות נחשבת לאחת הדרכים האפקטיביות לגרום ללקוחות פוטנציאלים לשמר בתודעה שלהם את החברה שלכם.  גם במקרה הזה ניתן לראות מספר קריטריונים אשר יסיייעו בבחירת המוצר:

תקציב: ישנן חנויות רבות בהן תוכלו לרכוש שלל מוצרים ולכן חשוב מאד להגדיר את מסגרת התקציב על מנת שלא תמצאו את עצמכם חורגים מהמסגרת.  ברגע בו תקבעו לכם את מסגרת התקציב תהיה לכם אפשרות  לבחור את המוצרים הטובים ביותר.

מטרה: בשלב הבא יהיה עליכם להגדיר את המטרה . ישנן חברות כאשר המטרה שלהן היא לייצור חשיפה נקודתית ואילו ישנן חברות  המעוניינות לקנות מוצרי פרסום לטווח הארוך כמו יומן בתוספת לוגו החברה- מה שמאפשר ללקוחות שלכם להסתובב איתו  כל השנה .

שימושיות: יהיה עליכם לדאוג כי המוצר אותו תעניקו ללקוחות שלכם יהיה שימושי אחרת הוא לא ממש יזכור אתכם.

חשיפה ויראלית: אם אתם רוצים לייצור חשיפה משמעותית, יהיה עליכם לבחור במוצר משמעותי למדי, כזה שקהל הלקוחות שלכם יקשר בינכם ובין המוצר.